Welkom bij ANDRS Concept Store - Gratis verzending vanaf €75 binnen België!

Frequently Asked Questions

Q: Waar kan ik de status van mijn bestelling volgen?
A: Ga naar ‘Mijn Account‘. Onder de recente bestellingen zie je voor elke bestelling de status.

Q: Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
A: Bij het afronden van je bestelling kun je aanduiden of je jouw bestelling thuis of in een afhaalpunt wil laten bezorgen (via Bpost) of zelf wenst af te halen in onze winkel. Internationale klanten kunnen ook kiezen voor levering in een DPD of DHL parcel shop. Voor meer info over tarieven en levertijden kan je op deze pagina terecht.

Q: Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvang?
A: Indien je denkt dat jouw bestelling verloren is gegaan, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via ons contactformulier of via [email protected] .

Q: Kan ik mijn bestelling annuleren?
A: Elke bestelling kan binnen de 14 kalenderdagen geannuleerd worden. Indien de bestelling reeds verzonden is, zijn de retourkosten voor de koper. Raadpleeg de Algemene Verkoopsvoorwaarden voor meer informatie.

Q: Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
A: Je kan je bestelling via bankoverschrijving, Creditcard, Paypal, Sofort Banking, iDeal, Belfius Direct Net, ING Home’Pay, KBC/CBC en Bancontact/Mister Cash betalen.
Ons rekeningnummer is BE18 3630 8072 5965, de BIC code is BBRUBEBB.

Q: Hoe kan ik jullie contacteren?
A: Je kan ons emailen via het contactformulier of rechtstreeks via [email protected] . Je kan ons telefonisch bereiken op het nummer +32 59 44 05 54.

 

Bezig met updaten…
  • Geen producten in je winkelmand.