In a world where you can shop anywhere, shop local.

In a world where you can shop anywhere, shop local.

Frequently Asked Questions

Q: Waar kan ik de status van mijn bestelling volgen?
A: Ga naar ‘Mijn Account‘. Onder de recente bestellingen zie je voor elke bestelling de status.

Q: Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
A: Bij het afronden van je bestelling kun je aanduiden of je jouw bestelling thuis of in een afhaalpunt wil laten bezorgen (via Bpost) of zelf wenst af te halen in onze winkel. Internationale klanten kunnen ook kiezen voor levering in een DPD of DHL parcel shop. 

Q: Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvang?
A: Indien je denkt dat jouw bestelling verloren is gegaan, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@andrs.be.

Q: Kan ik mijn bestelling annuleren?
A: Elke bestelling kan binnen de 14 kalenderdagen geannuleerd worden. Indien de bestelling reeds verzonden is, zijn de retourkosten voor de koper. Raadpleeg de Algemene Verkoopsvoorwaarden voor meer informatie.

Q: Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
A: Je kan je bestelling via bankoverschrijving, Creditcard, Paypal, Sofort Banking, iDeal, Belfius Direct Net, ING Home’Pay, KBC/CBC en Bancontact/Mister Cash betalen.
Ons rekeningnummer is BE38 1431 1452 5072, de BIC code is GEBABEBB.

Q: Hoe kan ik jullie contacteren?
A: Contacteer ons bij voorkeur per mail (info@andrs.be), sms of whatsapp-bericht (+32 486027497). Wij antwoorden doorgaans vrij vlot en zijn ook buiten de kantooruren bereikbaar via deze weg. Gelieve ons enkel voor dringende zaken op te bellen aub.